Mereka yang BEST

Saturday, November 6, 2010

Rindu Incik B ..hohho



Hi, Assalamualaikum :)

ewahh..ewahhhh...tajuk kat atas tuh..

Selamat malam u'olz, rindu la dengan Incik B saya..ye, kenapa? anda tak percaya? Betul, saya rindu dengan Incik Blog.....ehehe weeekkzz :D. Sudah beberapa hari tak berblog nie, patotla tido tak lena, mandi tak basah dan makan tak kenyang! sila percaya. eheh. Susah juga mahu menaip blog sebab Incik B iaitu Berukband menjadi lembab sehinggakan menyampah mahu surf internet. susahlah beruk ni..asyik pergi jamming jek dengan band die tuh!! 


Saya sangatlah boring sebab Hubby tiada di sisi..hubby=lappy kesayangan. macam2 nama la kau ni. sengaja buat suspen+geram baca entri kau ni. fine! weeekkk :D. Actually, saya nak hubby saya semula coz banyak dokumen2 penting dalam tu plus gambar2 saya yang banyak tu..biasalah student IPT kalau ada gambar kena ada seguni..hik3. Tambah2 ada gambar Incik Boyprennn TERSAYANG. Adess. Dimana lagi ku mahu tatap wajahmu kalau bukan di lappy ku...huk3 T_____T.


Ok2, malam ni saya nak berbincang tentang isu yang agak ilmiah sedikit..ouhh betul ke ni? macam xpercaya pulak ^_^. Mari dekat..Mari dekat..(ciplak ayat shiela rusly)

Mari kita mulakan.


Saya suka berblog dan saya juga suka baca blog orang. Antara Blog yang saya suka adalah haniszalikha, nanirostam, nurulain8888, fatinliyana dan banyak lagi. (perghh ayat skema macam budak sekolah rendah).
Mereka2 ni membuatkan saya terjebak dalam dunia blogging nie, terima kasih diucapkan pada mereka ni. Rupa2nya memang seronok berblog. Betul tak? Sekarang memang ketagih nak berblog ^_^. Pada para pembaca dan pemblogger sekalian, kenapa anda berblog? Jom kita tengok kat bawah ni...





Haa siap nak tunjuk statistik lagi tu..

Ok, cepat2 mana yang menjadi pilihan anda?? Kalau saya diberi pilihan..ermm semua di atas kot! huhu. Tapi yang paling utama for fun n networking lah. Anda? Wahh..cuba tengok yang purple bar tu, bling2 mata dengan RM. Untunglah pemblogger yang blognya popular, maka duit pun masuklah dalam akaun. Bila saya nak jadi macam tu yer??T____T. Rajin2lah singgah blog yang bakal jadi blog popular nanti ehehe : D..Ameen Ya Rabb. Tapi pastikan blog2 itu mendatangkan manfaat dan bukannya mendatangkan keburukan kepada pembaca2. Nanti mereka akan meluat nak baca blog anda kemudian keluarlah sesuatu dari mulut mereka iaitu muntah ijo hijau+mucuk..ohh please jangan lakukan itu di blog ini :))


Haa, tengok2!! ramainya suka blog hik3

sangat dasyat kan penangan blog ni..

saya juga ingin jadi sehebat mereka yang popular ni..mereka lah sumber inspirasi untuk menjadikan blog ini menarik.

Sebab saya suka blog :

1/ suka membaca cerita si pemblogger
2/ gemar melihat fesyen2 yang dipakai mereka
3/ ada juga entri2 yang berguna sebagai lmu pengetahuan
4/ menjadi pembakar semangat dalam apa jua keadaan
5/ menambah kenalan
6/ boleh berkongsi cerita
7/ dapat meluahkan perasaan 

dan macam2 lagi lah..banyak kot kalau nak di senaraikan.

Kemudian, blog ni jugaklah tempat paling best untuk menempek gambar2 buah hati, gambar sendiri, kucing pun nak pemes gak tau..asal date ngan buah hati je taruk gambar kat sini..betul kann...:p




ini pula gambar pemilik BLOG ini..saja nak jugak letak gambar sendiri. boleh kan.

lalallalalaa~
*
*
*
*
*
*
*
Oleh itu, ajaklah kawan2 ada  anda pakcik2 makcik2 abang2 kakak2 dan adik2 untuk..............seperti gambar di bawah ni..boleh kan. hik88..




be my follower 
*anda yang comel+sporting*
sila la klik follower kat tepi belah atas tu ye ehehe

Ehhhh!!..cop2x, adakah entrie ni ilmiah?? hoh, konpius2x..


thanks read this entri!




4 comments:

Halia Kentang @ Annpaan said...

hi cik adik manis..
sy nk folo awk ley???

Lily Al-Jamilullail said...

ouh...sile2x, kamu yg manis2..sy pun nk folo kamu..wek2 :p

Halia Kentang @ Annpaan said...

hahahha...
wey.
mmg da xley baiki ke lappy u tue??
klu ley baiki kne bpe ratus???

Lily Al-Jamilullail said...

8rat...sbb cipboard ape tah terbakar...rakai!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...