Mereka yang BEST

Tuesday, January 18, 2011

Kembali lagi...

Hi, Asalamualaikum peeps!

Masih kenalkah anda dengan diri ini? =D
Masuk2 je blog aku punyalah berhabuk dan bersawang bagai..
Kasi lap2 sikit so that korang tak melepaskan batuk ditangga sahaja eh..eh..betolla..
kalo boleh nak korang bila masuk blog ni terus melekat. Takdela singgah tengok date last entri pastu blahh sebab takde entrie baru kan.


sedih
T_T


Lama juga aku tak post entri baru ni..grrrr dah kekok nak taip ni sebenarnya..
Aku gi bertapa jap cari putera impian..agagaga

Betol aku tak tipu punya :p ehheh


Ni buktinya..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




caye x..caye x...^_^

Akhirnya, jumpa juga dengan putera impian aku ehehe


Lepas ni ada lagi entrie yang lebih menarik..wait yea!

p/s : last weekend yang superb :))

8 comments:

Halia Kentang @ Annpaan said...

xsbr nk tgu entry lg 1
wat cpat2x yer:)

Lily Al-Jamilullail said...

sabo ar..hg ni....entri psl lain ok la kot entri tut2 xmo r huhu

Halia Kentang @ Annpaan said...

hok aloh, mu ni
kawe duk tgu ni

Lily Al-Jamilullail said...

haha..hok aloh mu, :p

fynahere said...

bertapa pulak..hehe

Lily Al-Jamilullail said...

haruslah..heheh

NadiRah said...

eh..mcm kat tasik proton jer...yeke??

Lily Al-Jamilullail said...

eh..mne tau ni?hehe..betol la tu..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...