Mereka yang BEST

Thursday, January 6, 2011

Ini bukan cobaan...tapi kenyataan..terimo ajolah

Halu..halu peeps!

Mood menaip entri selepas makan malam bersama cik nyamuk dan cik langau..hikhik. Jangan pelik pulak..sebab ini memang nama samaran mereka. Aku pulak cik agas..adehh. Okla kan..agas ni kan kecik pastu senyap. sekali die gigit..hamek kau!! ehehe. Sebelum makan malam tadi dah pi pekena roti canai telur + teh tarik kurang manis.

Menu makan hari ni :

Breakfirst : Biskut munchys makan dalam kelas sebab tak sempat nak makan kat rumah (Biskut ni wajib ada dalam beg + makan time terdesak)
Lunch : Nasi kerabu (peberet kalau makan kat tg.malim). Tapi makan tak habis..selalunya licin aku makan  wuwuwu T_T
Petang : Roti canai telur + teh tarik kurang manis ( bosan2 duk rumah keluar dengan housemate amek angin sambil makan). Roti canai ni pun aku makan tak habis..haih~
Makan malam : Ikan termenung masak taucu + sayur lemak( ni aku makan nasi sikit je takut tak habis). Membazir kan amalan syaitoonnnnnnn. ^_^


Perghhhh..banyak tak aku makan hari ni? Tapi hampeh!! selera makan aku takde.
Makan asyik tak habis je..alaaaa camne aku nak dapat laki soleh ni..

hukhukhuk
T_T



Sejak dah balik Tg. Malim ni..selera tamak haloba makan aku makin berkurangan pulak. Apa kena erk? Camne nak tambah berat badan kalau camni? *runsing-runsing* Maybe minggu 1st ni selera makan kurang, tapi tengoklah nanti mau jadi rakus selera makan bertambah-tambah semua benda nak makan. Tolak batu dengan kayu jek hihihi. Tapi kena amek mood dulu laa...mana tak seleranya dah sebulan cuti semester makan kat kampung best gilerrr..3 4 pinggan gua tambah derr..air tangan mak kot!! Bila dah balik tempat study jadi tak bape nak selera makan..sebab dah ubah angin.


T_T





Masa cuti semester baru-baru ni memang selera makan aku kuat giler, kejanya makan tido makan tido makan tido mampuih kah..kah..kah.. Memang aktiviti menyihatkan badan betul lah!!  Yelah..kan aku nak tambah berat badan 5 kilogram(entrie lepas). Bersungguh-sungguh aku menternak lemak bagai. Lepas makan je mata jadi ngantuk..kalau dah ngantuk korang buat apa??? takkan lah lompat binatang bintang kot. Kompom tido kan..ehehe..teruk betol kau ye(jangan ikut amalan takde paedah ni)


Then, bila dah mula semester baru, hamek ko! Ada yang perasan aku dah lain. Nampaknya misi aku dah kira berjaya la ni. Tapi kan......tapi..............aku pelik bin hairan bin ajaib bin musykil laaa..Apsal badan aku maintain je. Hahahahaaa. Aku tanyalah housemates aku, korang perasan tak pipi aku dah naik tembam ni? Adess..dorang pun kata dah naik pipi aku ni. 




Perghhh..tumbesaran tak stabil ni..banyak giler aku makan + ternak lemak time cuti tapi tang pipi je naik. Hampedu betullah!! Gerammm nokkss!
Makanan u-turn balik kot dari perut kona balik pergi pipi. Ciss!! Apsal tak buat roadblock!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Last sem punya gambo..fokus tang pipi oke!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*







The latest one..see! kalau aku senyum aku boleh nampak pipi aku balik..
porke! porke!

wuwuwuwu



p/s : Harap2 dapat berat badan 45kg :)


12 comments:

M.I.A said...

berat i sntiasa 40 kg. xtau la bila nak naiknye +_+

btw, xdela tembam mane pipi tu ;)

Lily Al-Jamilullail said...

same la kite..xpenah nye nak naik2 kan..


tembam ckit..sampai ade org tego :)

Halia Kentang @ Annpaan said...

hahahaha
eh, kata nk jd model
xyah la nk nek berat bdn tue
hehehe
p/s: jie, ko kne wat sesuatu tuk kembalikn napsu mkn ko tue
klu tidak, parok2x

Lily Al-Jamilullail said...

tau xpe..

tolong aku weh..ahaha..
start esok aku nk mkn betol2!! oh selera come to me plis.. i need u..=D

najah said...

kah3..tang gemok pipi tu yg tak tahan..bertabah ye cik gas..
eh, ke mr ehem kena dtg bg smgt mkn dtg blek??
:P

Lily Al-Jamilullail said...

ermm..xperlu kot.
ahaha

Halia Kentang @ Annpaan said...

ecece
xperlu kunun
tp klu nk dtg jumpa ko,pe slh nyer kn2

Lily Al-Jamilullail said...

suke kot kalo jmpe..ngeh3

Unknown said...

eh..btol la..pipi ko nmpk tembam dlm gmbr 2..
sgt ketara OK..

Rosmarieza said...

huhu ros lak skunk sik nak makannnn jek~ adehhh! berat stabil gak..tak kurang tak naik..maintain..tapi nak kurangkan agggg~:P

Lily Al-Jamilullail said...

lienda : kan3x....adesss, kalo aku senyum lg laa..ak ley nmpk pipi aku balek..wuwuwu..

Lily Al-Jamilullail said...

dark rose : bguslah tu..xkurg xnaek. nk kurangkn bape kg?? meh kasi kite kg tu..eheh :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...