Mereka yang BEST

Saturday, November 13, 2010

Cerita ini cerita AKU

Hohoho, malam ni tangan gataii nak berstory. Pasai pa tah gatai sangat tangan ni. Meh tolong garu sat. Hahaha. Terus pi utara dah aku ni. hikhik.

Malam ni nak membebel pasal AKU. Bukan kamu, kamu dan kamu.Ok. Kat mana nak mula dulu eh.

Mesti korang2 semua yang membaca blog aku ni tertanya2 apa pekerjaan aku? student lagi ke? mak orang ke hape? kan.. kan.. walaupun kome xtanya tetap gak sebok2 nak bagitahu..ahaha.

Pekerjaan aku sebenarnya adalah seorang loyer. Bukan loyer di mahkamah awam atau mahkamah di raja. Bukan juga bertugas di mahkamah syariah atau mahkamah tinggi. Tetapi seorang loyer jeng..jeng..jeng...

loyer buruk! Tettt~

Pekerjaan ni memang best sebab tak tertakluk dalam mana2 undang2 di MALAYSIA.

Ok2, ni real story punya k..

Aku masih lagi seorang pelajar di salah sebuah IPTA di Malaysia. Sudah tahun ke-3. Bakal pemegang Ijazah Sarjana Muda dan berumur 22 tahun.

Bidang yang diambil berkaitan dengan pendidikan. Haaa, jadi tekalah Universiti mana yang melahirkan graduan2 dalam bidang pendidikan atau profesyen keguruan. Lalalalaaaa..

klu nyer UP*I..^____^

Bakal menjadi seorang pendidik. Walaupun aku rasa macam tak layak je nak jadi cikgu.  InsyaAllah aku kuat.

Merupakan peminjam PTPTPU opppssss PTPTN lah..ehehe. tak cukuplah kome bagi duit. Sem depan boleh tak tambah lagi :D.

Kalau lah dapat biasiswa......................sigh*

Lagi, apa nak tau? uhmmm...belum bekerja sudah pasti. Duduk rumah sewa dengan kawan2. Perlu ke bagitau? hikhik.

Status? Belum kawen. Calon dah ada. Auwwww malu..blushing*

Ok, now u'olz boleh tanye pape je tu pun kalo nak tanya......dialu2 kan..T_______T

Ouh..kena pergi sekarang. Seseorang sedang memanggil...


pix ni diambil semasa membuat ROS kat Sek.Men. Kg. Pasir Putih, Ipoh.

Pinjam meja guru untuk 2minggu :)




Eh..dimana matanya? tengok nametag tu..xnampaklahhhh..


Teringinlah nak duduk2 kat sini..tangkap2 gambo..heh sah takde keje. 
Lalalala~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...