Mereka yang BEST

Saturday, November 13, 2010

Aku benci Upin Ipin!!

Hohoh..pagi2 sudah kaco mood aku oleh budak2 botak ni. Pengaruh betol citer UpinIpin ni. Kadang2 orang besar pun minat gak. Errrrr...tak paham gue. Aku terkecuali k.

Upin Ipin selalu mengganggu hidupku. Tak tenang aku dibuatnya. Ehmmm, apa yang budak2 botak ni buat kat aku ni sampai aku benci dia..Hishhhh, mencik2!!

Pergi jao2..

Sebenarnya, anak2 buahku terlalu fanatik sangat dengan citer "betol2" (buat suara comel mcm Upin Ipin) ni. Paling aku mencik napelaaa ada citer Upin Ipin dalam lappy ni..

Asal aku bukak lappy ni jer sume pakat dok serbu..sambil cakap "Acu...nak Upin Ipin" "Acuuuuuuuuu...nak..nak..." . Ouh, untuk pengetahuan dorang panggil aku acu..kadang2 panggil Acu Yang Baik. Ok. Tipu. Hahahahaaa

Errrrrrr, naik tension di buatnya..

Anak2 ku, acu nak menaip esemen ni...banyak keje nak kena taip. hoho. Padahal nak menaip blog and main facebook. Ekekek :p

Pagi ni, lappy ku terselamat daripada menjadi panggung wayang mereka. Hohhhh...tarik nafas lega sambil terkentut. Tettttttttt!! Opssss tak sengaja ar..hihihi

Nasib baik sekarang TV9 sedang main citer Upin Ipin..thanks TV9. Kamu penyelamat aku. Sebagai balasan malam ni aku tengok kamu yer. Sebab ada Idola Kecil Musim Ke-3. Hohooo. Kena tengok gak sebab kompom anak2 buah aku da cop Tv9. haih. Nak taknak terpaksala. Tv ada 1 jek.. T_______T

Eh2, tapi apesal aku join dorang tengok ni...lalalaalaaa~

Sekarang nak tunjuk gambo2 UpinIpin versi manausia sebenar...jeng3x..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tadaaaaaa..


UpinIpin black & white version
keja sambilan : part time modelling



UpinIpin sedang bersalam-salaman di pagi syawal ^_^

Nama sebenar Muhammad Nabil & Muhammad Naqib :))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...