Mereka yang BEST

Thursday, November 11, 2010

Saya Mahu Gemuk!!

Merujuk kepada perkara di atas, saya pemilik blog ini ingin demok gemok. Bukan gemok macam citer "Dottie" tu. Kalau itu mintak dijauhkan ^__^. Maksud gemok di sini adalah ingin menambah sedikit berat badan. Tetapi tidak tahu bagaimana caranya.

Berat saya kini...malu ah nak tulis. Tapi yang pasti memang kurang berat badan. Nak capai BMI berat unggul pun susah. Uhmmm, atleast dapat tambah 5kg pun dah kira ok. Makanan apa yg boleh membuatkan berat badan bertambah dengan cepat? bijih besi..sebab besi kan berat ekekek :p.

Appeton weight gain dah penah cuba. Bukan saya tapi abang saya.. :D. Tiada perubahan ponnn. Tipu ke ape.

Uhmmm..makan berpinggan2. Apa lagi yang tak kena ni.

Haa..ni dengar dari mulot orang. Orang cakap, kalau nak gemok atau berisi kena kawen dulu. Hohoho. Kawen?

MAK....saya nak kawen ESOK!! boleh tak?

tapi....

Uhmmm bila di pikir2 balik, lepas kawen jadi gemuk sebab hati senang kan. Cuba kalo naseb tak baik, lepas kawen jd kurus. Kurus sebab asyik makan hati jek. Haaa..wat naya anak orang je.

Tolonglah, ada sapa2 sudi derma kan kg yang terlebih di badan anda tu..saya mahu..saya mahu..



See, kurus+kecik kan saya T___T
time ni raya pose baru2 ni..timbang lepas raya naik sekilo je..



kurus+keding+kerempeng+papan lapis

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...