Mereka yang BEST

Saturday, November 27, 2010

Maap laa..baru nak cerita sekarang..hikhik..:)

Hallop2 halolipop Malaysia..huhu teman baru nak hupdate pasal raya haji baru2 ni..baru selongkar gambar2 raya dari peti sejuk  besi baru aku ni..*external*. Raya AidilAdha aku bersama family disambut sederhana je, lagipun sekarang rumah sedang dalam proses pembinaan..adalah dalam 17 tingkat bersamaan tade tingkat ngehngeh. so susah sikit nak prepare lebih2 raya tu.

Sambutan raya simple je..Pagi2 bangun mandi sunat hari raya *Wajib hokeh*
Kena la bangun awal sebab taknak berebut bilik ayo dengan adikbradik lain dan anak buah yang empatbelas tu. Hahaha. Kalau tidak subuh raya kedua baru dapat mandi sunat raya..pastu niat pun dah jadi lain
 *sahaja aku mandi sunat hari raya haji pada hari raya kedua* 
hahahaha...ada ka???

Lempang nak?





^_^

Lepas sume family dah siap2 berbaju raya..kami bergerak ke kubur untuk menziarahi pusara kakak aku..
huhh!! sedih gila time ni..masa baca yassin bergenang airmata. Tahan2 je supaya tak jatuh. Really miss u dear.


Nangis lajulaju

T____________T

Balik dari kubur terus balik rumah, tak pergi beraya mana2 pun. Sebab agenda pagi tu nak buat BBQ..hoho bestnye. Pengarah programnya akula..aku yang rancang buat BBQ ni..ehehe. Pastu aku paksa ugut mensyaratkan  bodek abang n kakakku sponsor apa2 yang patut. ahaha. Kejam..kejam..kakak sponsor hotdog..kalau budak2 kecik baca mesti depa ingat anjing panas kan..huhu~ abang plak sponsor kerang 5kg. Mak sponsor ayam 2 ekor. Pastu aku sponsor apa??? Aku sponsor tenaga je..kipas2..:p Aku belajar lagi takpe..tade duit nak beli lembu..kihkih...ok hape sumbangan aku tu dah wangi2 pastu kena sauna dengan asap arang plak..berat kot tugas aku yang setengah jam tu jek..hehehe..



Gambo2 raya yang siket je hokeh..
*
*
*
*
*
*
*


Al-Fatihah


Anak2 arwah akak..kembar yg sorang lagi tu tade 
sbb beraya dengan opah dia



Mak  aku yang comel, yg baju hijau tengah duduk tu abang kandung
lagi sorang tu abang ipaq


otw nak balik dah..babaiiii


mula2 bbq kerang dulu..sedaplah..jangan masak lama2 sangat nanti hangit dah susah nak kopek kulitnya


hahh..peberet..ayam!! 
pastu dimakan bersama blackpeppersauce..yummy
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Bila dah penat masak2, makan2, makan lagi dan makan makan lagi..

terus pengsan


kroihh..kroihh..


hehehe...curi2 tangkap gambo nih ..depa tatau..


sekian :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...