Mereka yang BEST

Tuesday, November 9, 2010

Cemburu vs jealous??? what the..............tetttttt!!!

Hi, Assalamualaikum..

Entri kali ni saya nak bercakap pasal 1 perkataan ni "CEMBURU". Adakah anda pernah perasan yang diri anda juga mengalami perasaan cemburu seperti saya?? hohoh..saya cemburu? errrrrr...ok, saya baru mengalami kecemburuan hari ini T_____T . Pengakuan ikhlas.

Saya cemburu dengan si dia. Oh, hanya Tuhan saja yang tahu perasaan saya ketika itu. Tapi kenapa mesti saya cemburu? Kalau kita cemburu dengan pasangan kita, apa maknanya ye?

Orang selalu  kata cemburu tanda sayang. Betol ke? Jadi saya sayang dia lah ye. Uhmmm..mungkin. Saya cemburu bila ada orang lain panggil dia "abang". What? Abang? sambil buat muka terkejut macam ayam berak kapur.

Tapi, kecemburuan saya tu dah pulih sekarang. So, nak senyum lebar2 ni sampai telinga. Sebab saya sudah tanya dengan dia. Sebenarnya tidak perlu dicemburukan. Haishhh cuba jangan cemburu buta. Kan dah malu.

Macam kebudak-budakan kah saya? lalalalalaaa~


Tak salah cemburu kan, cuma mesti kena pada tempatnya.

ishhh..nyampahnya xboleh nak upload gambar nie..dah belatus-latus kali teraiii . bahasa kanak2 ribena yang baru tumbuh gigi 2 batang. uhmm rasa macam nak bagi pelempang free lajulaju kat beruk band ni sebab selalu pergi jamming ngan band dia time2 camnih. alahaiii tiada serilah entri ni kalau xde gamba..weekkk2x :p

6 comments:

HaNahaKma said...

hehe..xnk letak picture 'abg' tuh ke??ngehehe~

Lily Al-Jamilullail said...

eh..dah letak la..cbe cari entrie yg mane 1...:p

HaNahaKma said...

da jmp daaa..dat 1 yg ad guitar rite?olo2,sweet..=)

Lily Al-Jamilullail said...

ngeeee~

malu2x...hik3 :p

HaNahaKma said...

haha,comey je..nk pnjm gitar leh,xpenah org bg gitar kt ak neh..hukhuk..

Lily Al-Jamilullail said...

suh midi belikn nnt yer..die kan manyak wet uhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...