Mereka yang BEST

Monday, January 18, 2010

insiden yang memalukan..

entri kali ni nak cerita tentang suatu insiden yang aku rasa sangat memalukan aku..adushhh.ok..ok..ceritanya bermula macam ni, ketika aku menulis entri ni jam menunjukkan pukul 7.15a.m..baru je aku termalu sekejap tadi..arghhh. Pagi ni aku semangat bangun awal sebab nak kelas kol8a.m nanti.tapi xdela awal sangat..aku bangun pukul 6.45a.m coz skrg aku tengah cuti2 malaysia so xpe bangun lewat2 pun hehe. setelah jam handphone aku berbunyi tepat jam 6.45a.m aku pun terus bangun mendapatkan tuala mandi..aku lihat rumate ku di katil bawah masih sedang nyenyak tidur (dalam hati kecil ku berkata : hishhh..xbangun lagi japgi kelas kol8). aku pun tanpa menghiraukan dia terus masuk toilet n mandi..bla..bla..bla..setelah selesai mandi..aku masuk bilik dan terus switch on lampu bilik..n menyarungkan baju kuliah kaler hijau hehe..kemudian rumate ku tadi terjaga dari tidur akibat kesilauan cahaya lampu.kemudian memandang kearahku dengan perasaan yang agak pelik..nak tahu kenapa??? rupanya aku tersilap..hari ni sepatutnya kelas pukul 2p.m..ARGHHHH!!MALUNYA AKU!! patutlah rumate tidur nyenyak je..rupa2nya kelas kiteorang pukul 2p.m.damn!! siap rumate tanya lagi kat aku..ikuti perbualan singkat kami hik88..

rumate : eh ada kelas ke pagi ni??
aku : eh bukan kelas PERBANDARAN ke pagi ni?
rumate : mane adela..kelas pukul 2p.m nanti..
aku : uhh..yeke (perlahan2 aku bkk buku nak tengok jadual tp xjumpe2 lak kat mane aku salin jadual tu)
rumate : iye..kelas PERBANDARAN esok laa..
aku : mula terpikir betul ke x..(dalam hati aku terasa AMATLAH MALU)wawawawa...aku tersalah rupanya..isk3

then aku terus buka lappy sebab nak luahkan perasaan malu ni kat blog kesayangan..arghhh SGT MEMALUKAN!!!nanti rumate aku cerita plak kat h/mates camne??ohh TIDAK..plz dont do that!
so..apa aku nak buat ni??dah mandi wangi2..xkan nak sambung tidur pulak..jeles plak tgk rumate ak sedang nyenyak tidur kt depan nie..agaknye tengah mimpi si Mr.K kot yang sedang berasrama opss asmara di laut china selatan ekekek=p..uhmmmm....


p/s : aku harap insiden ni x berulang lagi...malu seyy hehe..then pasni aku kena tampal jadual kt dahi huhu..bg peringatan sikit kan..so lastly, aku rasa mcm nak sambung tidur lak..ekekek=p.ok...gudmorning everyone..zzzZzzz


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...