Mereka yang BEST

Monday, January 18, 2010

adoi..terkantoi la pulekk..

alamak..niat hati xnak bgtau housemates tentang aku da buat blog coz nanti xprivate lak..lagipun duduk 1 umah nanti xbest pulak kan sebab diorang tau ape yang aku tulis. kalau orang yang xkenal baca blog ni xpe..yela sebab xkenal kan hik88. td mase nak discussion for my group presentation..aku nak pangkah blog supaya diorang xtaw itu blog aku. tp nampak la pulak kwn sorang ni blog ni..sebab masa nak pangkah blog ni die ada kat belakang tgh tengok lappy aku..aduhh kenapa la aku xcover.main terus pangkah je..salah aku jugak.uhmmmm..tapi aku nafi kan je..aku cakap itu blog orang lain..huishhh camne ni..dah 2kali kantoi ni..im so sorry frenz..im not ready yet to inform about this blog..tunggu nanti erk ekekek=p

wawawa..zafi..help me!!



3 comments:

Chocolate Marshmallow said...

slagi bole rhsiakan rhsiakan..hehehe..keep denying this ok?ja at x?

merpati putih said...

huhu..sgt nakal not jaat..

Chocolate Marshmallow said...

auwwww ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...