Mereka yang BEST

Friday, January 29, 2010

new dream..



yep...new dream..insyaALLAH aku akan bagi effort sehabis mungkin..ehm mesti korang tertanya2 apa la dream aku kan??hehe... ok2..my new dream's wanna buy dslr..series ape xtau lagi..maybe d3000 kot. harganya pun mencecah almost 3k..boleh ke aku capai impian ni?? give me ur support plz hehe..actually aku ngan some of my friend pun pasang niat yang sama nak beli slr..but kiteorang still student lagi..so camne nak dapat duit buat modal beli slr..income pun xde.. hurmm..aku plan bek punye..bab2 planning ni aku memang suka, tapi at the end ada hasil x??hik88..insyaALLAH..Usaha tangga kejayaan right?..so plan nak save rm500 dari duit pt setiap sem...sekarang tinggal lagi 4sem to finish my studies. mengikut kiraan (cewwah) rm500 x 4 =2k + rm500(sem sekarang) = rm2500.. adakah ia mencukupi?? ehmm..may b.if xcukup pandai2 la aku nanti nak wat ape pulak..tp ini jela mampu.. xpe2..simpan siket2 nanti lama2 jadi bukit kan..angan2 tu penting..mula2 angan jer nanti boleh jadi reality..sure cuba ar berangan haha.. dslr oh dslr plz come to me...=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...