Mereka yang BEST

Sunday, January 17, 2010

arghhh..tolong!!!

arghhh..ni nak cerita sal kejadian yang baru je berlaku tadi..time shower
td. tgh syok2 shower dah nak habis dah tiba2 ade satu bende bergerak2..sekali pandang ok lg, 2kali pandang arghhh TIDAK!!! LIPAN!!! OMG..terasa geli ya amat..takut..takut nanti kena gigit..cepat2 aku keluar dari bilik air menjerit kat my roomate ade lipan kt toilet..roomate pun datang bukak silat cekak sambil berkata "bunuh..bunuh cepat"..arghhh aku takut..lantas die bangun pergi ke dapur mencari sesuatu untuk mengetuk lipan td..akhirnya dia berjuang dgn menggunakan tapperware ekekek=p..huhh semangat juang yang tinggi die nih. ketuk punya ketuk xmati pun lipan tu..last2 lipan tu pergi mencari perlindungan kt dalam sinki..ouhh..siapla kalau aku jumpe ko nanti..akan ku patah2 kan badanmu bak ayam kfc..ekekek=p. huhh..fobia aku nak masuk toilet..hari ni je dah 2kali aku jumpa lipan kt toilet..1st pg td anak lipan kecik je (berjaya dibunuh) terer x??hehe..yang tadi besar sikit kira boleh dikategorikan anak lipan jugak. nasib baik bukan bapak lipan..boleh pengsan aku dibuatnya..huhh.btw..thx to my roomate "mimah".

p/s : 4 the next time, kena lebih hati2 bila masuk toilet. mata kena melilau jugak tgk atas bawah kiri kanan takut nanti ada..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...