Mereka yang BEST

Wednesday, January 20, 2010

best sangat..



assalamualaikum Malaysia..hehe=p

nak story sikit sal malam ni rasa happy sebab dapat nasihat & tips berguna dari seorang photographer profesional..jangan jeles ekekek=p..aku memang tabek spring la kat abang photographer ni..semua pictures dia marvelous!! pics yang aku upload kat Tagged dia akan bagi komen & tips.thanx bro..=). Ini antara mesej kami di inbox Tagged..

Gorillaz_photoz : salam..azie ekk???edit guna photoshop ke??

me : yup...tidakla..photoshop xreti guna hehe..software nye pon da ilang..guna photoscape je..

Gorillaz_photoz : owh...gune photoshop wak...install balik....senang,mudah dan cepat..:D
cantik gambar azie....kagum wase cz azie baru belajar....tp gambar mmg cantik... erm...lau azie nak shoot gambar bunga ke ape ke cube azie pakai ISO 100,pakai vivid, dan shoot tu jgn gerak kan tangan...cube tahan nafas...focus tempat azie nak shoot....fokus point die tu...ok???

ape2 hal mmg cantik gambar azie...gud luck...ok satu lagi...lau azie nak shoot lanskap azie pakai ISO 100 jugak...dan pakai vivid jugak...k??pasal ape...cz lau pakai ISO 100 noice die kurang...gambar pon cantik...ok??? ade pe2 yang x paham msj la saye ekk???

me : wahhhhhh..thanx so much..saya hargai tunjuk ajar ni..insyaALLAH saya akan polish time to time..photoshop akan di install juga nanti.. thanx sifu..saya selalu juga tengok gambar2 u..memang superb la..btw a big2 thanx..

Gorillaz_photoz : ok...ur welcome

p/s : memang seronok kalau hasil kerja kita selama ni mendapat perhatian dan dihargai..inilah yang di katakan kepuasan..so, rasa best sangat malam ni coz dapat input baru dari mereka yang profesional dalam bidang photography. thanks bro Gorillaz_photoz.

3 comments:

Chocolate Marshmallow said...

ko x ajak ke gorillaz 2 tgk blog ko?

Lily Al-Jamilullail said...

uhmmm..x..

nak ajak ker??

Chocolate Marshmallow said...

ajak la...no one knows..n sumtimes v need 2 share it with stranger..but must careful..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...