Mereka yang BEST

Friday, February 5, 2010

uhmm sedey..;(

td ptg gi pekan beli barang2 keperluan..pergi dengan 6orang kawan. ada yang gi shopping barang2 n ada yang gi makan2..aku time tu gi teman sha die potong n basuh rambut kat salon..masa tengah menunggu aku baca lah magazine keluarga yang ada kat salon tu..hilangkan rasa boring. time tu perut lapar nak makan. so aku suruh mimah call anis kirim tomyam campur bungkus..bila semua urusan kat pekan dah settle kami balik..

sampai rumah sharp dah maghrib, aku mandi n solat..then excited nak makan tomyam tu. aku dah ambil mangkuk dah nak bubuh tomyam tu..sekali aku pandang meja makan tinggal plastik tomyam je..aik..mana tomyam nya?? then aku n mimah dah pelik..mana tomyam kiteorang?? lepas tu aku tanya kak has..kak has kata haah kak has beli tomyam..pulak tadi dia xda order pon tomyam dia just order nasi ape tah..isk3..time tu aku rasa sangat kecewa...sob3x. kempunan aku nak makan tomyam tu..kak has kata tomyam tu ada kat dalam peti ais kalau nak ambil la sebab masih panas lagi..

tapi aku terus diam tunduk terus berjalan patah balik semula dalam bilik..sedih nya aku time tu..;(. huwaaaaaaa...aku majuk!! then terus aku tulis dalam blog ni..hmm.. dah xda rezaki kan..xpela..sob3x..

walaupun korang rasa cerita ni agak kelakar..tapi aku rasa sedih sangat bayangkan bila sesuatu benda tu memang dah hak kita mestilah excited tapi tiba2 xjadi..isk88

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...