Mereka yang BEST

Tuesday, February 2, 2010

keep waitin'......=)

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Keep waitin'?? tunggu apa la tu yer..tunggu boyfriend ker?? hik88..actually aku sedang menunggu sesuatu yang akan menjadi sebahagian daripada barang kesayangan aku..tapi still belum sampai2 lagi..ermm xjumpa alamat my house ke? sesat ke? hurmm..macam2 yang aku fikirkan (dah macam risau kat pakwe lak banyak sangat kemusykilan =p).

almost 2weeks menunggu ni..haih..bila la nak sampai barang tu? i can't wait anymore..;-( hari2 aku menunggu posmen lalu depan rumah..selalu kalau balik dari kelas pasti aku akan melihat dihalaman rumah kot2 ada bungkusan yang dikirim buat aku. tapi nampaknya setakat ini masih tiada lagi..huk3. nampak macam penting jer barang tu..(betol ke?)..haah memang penting pun..sebab aku dah bayar barang tu melalui "bank in" kat maybank 2weeks ago dengan harga rm35..hehe. rugi la aku kalau barang tu xdapat.

haishhhh..ibarat menunggu bulan jatuh ke riba pulak ..ekekek=p. hopefully barang tu sampai ke destinasinya (Taman U9) dengan selamat..Ameen Ya Rabbal Alamin..
nak tau ke apa barang tu?? ok2..ni aku sertakan sekali gambarnya ;-)

p/s :

1. di atas inilah barangnya.."Speedshutter Crew T-shirt" for photographer2 di luar sana..
2. aku memang berkenan sangat dengan crew tshirt ni coz design nya yang cantik & smart.
3. ada DSLR pic..nice!
4. so aku order 1..macam mana?? smart x crew tshirt ni?? ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...