Mereka yang BEST

Tuesday, February 2, 2010

DIA selalu begitu...

DIA selalu begitu..ya dia memang selalu begitu. entri ini sekadar meluahkan isi hati yang telah lama parah kerana nya. bukan aku sahaja tetapi ramai orang terdekat terguris dek sikapnya yang selalu dingin..tidakkah selama ini dia berfikir akan sikapnya itu menyebabkan orang sekelilingnya makan hati?? terlalu banyak..ya..terlalu banyak kali dan tidak terkira. mengapakah dia begini??bila dia akan berubah?? aku amat kasihankan insan yang paling aku sayang didunia (insan mulia) ini dek kesedihan yang sering menimpa nya dari dulu hingga kini kerana DIA..

DIA juga merupakan insan penting dalam hidupku..tiada dia tiadalah aku. cuma aku berharap agar dia akan sedar akan sikapnya itu, tidak lagi seperti sekarang. aku dan insan mulia sentiasa mendoakan yang terbaik untuknya namun masih belum dikabulkan oleh Yang Maha Esa.



*maaf..aku tidak dapat menghabiskan entri ini..hmmm*


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...