Mereka yang BEST

Monday, February 8, 2010

hate someone..;(

arini mood aku xbaik la kawan2..aku rasa sangat sakit hati kepada seseorang. rasa macam nak nangis je..masalah dia ada kaitan dengan aku ke?? apahal nak babitkan aku lak sampai xnak tego aku..ni la die masalah dia..masalah peribadi punya pasal sampai tempiasnya kena kat aku sekali..aku paling PANTANG kalau masalah peribadi melibatkan orang sekeliling..buat muka bad mood, bisu, xbertegur n macam2 la..ingat aku ni apa?? musuh dia ke?? xpasal2 aku yang jadi mangsa..ingat aku suka ke dengan perangai ko macam ni..

astaghfirullahal'azim..aku xsuka dengan situasi begini..harap pulih segera. cuma aku nak pesan kat dia please fikir dalam2..apa faedahnya ko buat macam ni..aku dah naik sakit hati dengan sikap ko ni..matangla sikit. aku pun xnak mengaibkan siapa2 tapi kalau dah macam tu siapa yang tahan..aku tahu semua manusia xsempurna tapi kita kan ada akal yang boleh fikir mana baik dan mana buruk..so renung2kanlah. xpe, aku redha..aku terima je apa yang ko buat kat aku..aku xnak bersuara sebab aku xnak keruhkan lagi keadaan..birlah blog ini yang faham perasaanku..;(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...