Mereka yang BEST

Saturday, March 6, 2010

penatnya kawan2...huk3 ;(

Hari ini dah 6mac...aku nak bercerita tentang 5mac punya..tarikh 5mac memang memenatkan aku. arghhhhhh...sangat..sangat dan sangat penat!!! tidak tergambar betapa penatnya aku (tapi sempat lagi menaip blog) heheh..iyelah, pada blog inilah tempat aku meluahkan perasaan. Sebab blog ni je yang faham apa yang aku rasa..ade ke??? whatever!!!! Wahai Sang Blog...anda setia pada saya kan?? :)..

Ok2, apa yang membuatkan aku penat hari ini? secara ringkasnya sila baca perkara dibawah..
*
*
*
*
*
*
Antara watak yang dimainkan dalam cerita ini ialah :
~ mimah
~zati
~sya
~kak has
~anis
~fairuz
~iqa

Kronologi :
6.45a.m : Bangun untuk solat subuh

7.00a.m : Baca note politik (prepare for individual assignment) nak present dalam kol10 pagi di bilik lecturer Dr. Sohaimi selaku Ketua Jabatan.

8.30a.m : tertidur untuk seketika (kerana malam sebelumnya tidur lewat)

9.15a.m : mandi dan bersiap-siap nak pergi ke kampus

10.00a.m : sampai di bilik Dr. Sohaimi untuk present (lastly he said~sekarang saya tengah busy..awak datang lewar siket boleh dalam pukul 11) so....ok!fine!!

10.30a.m : gi cafe bitara untuk breakfast..lapar..so order makan nasi lemak + teh ais = rm3.30

11.00a.m : naik semula ke bilik Dr. Sohaimi. menunggu sebab ada orang lain sedang present di kamarnya. So..kami tunggu dan terus menunggu. Port kami di tepi tangga dok bercerita n macam2 lawak jenaka timbul untuk menghilangkan kebosanan.

12.00pm : still menunggu..

12.15pm : salah seorang dari kami mengetuk pintu kamarnya bertanya adakah kami boleh present Dr?? Then, beliau menjawab begini..sekarang dah pukul 12 ni..awak present minggu depan boleh..hari isnin? arghhhhhhhhhhh..kami rasa sangatlah geram dan marah ketika itu. bayangkan kami tunggu dari jam 10 pg lagi..betapa kecewa nya kami..;( haih..bertuah punya lecturer..hoho..apakan daya kami hanya student xlayak nak berkata apa2..huh..

12.30pm : teman kawan gi discussion wif their group

1.30pm : sampai rumah + solat zohor + tidur

3.00pm : ada kelas Intergrasi Nasional lecturer En.Samri

5.00pm : latihan tarian kipas

7.00pm : balik rumah

8.15pm : latihan tarian kipas

10.45pm : pergi jalan2 kat open day KHAR

12.30am : sampai rumah + shower + solat isya'

1.00am : facebooking a while + blogging till now


ok...inilah agenda semalam..penat kan..so dah xlarat nak menaip lagi. katil dah memanggil2. i wanna sleep now! tomorrow morning at 8.30am ada kelas bola tampar lagi..hoho. I need enuff rest right now..see again yeah..gudnite sweet dream zzzZZZZzzzz...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...