Mereka yang BEST

Wednesday, March 3, 2010

mAsA pErGi jAo dr aKu..haih~

arghh..aku xcukup masa ni
masa selalu pergi kedepan tanpa menoleh ke belakang lagi
aku perlu kan masa lagi untuk menyelesaikan segala urusan duniawi
tapi masa itu langsung xde rasa perasaan simpati kepada insan yang xcukup masa ni


macam mana aku nak buat ni??
hah..aku perlu jadi pengemis!
aku kena juga jadi pengemis!
kalau aku tidak mengemis
aku akan menerima natijah yang akan membuat aku menyesal seumur hidup


masa
aku akan kejar kamu walaupun sehingga ke lubang cacing
walaupun aku terpaksa muntah darah sekalipun
aku xkan biarkan kamu bergerak jauh dari pengemis masa


p/s : xtau la sajak ke ape?? main hentam jer..saja mau cuba2 kalau jadi..agak2 boleh pakai ke???

*buat2 senyum comel*
(rasa macam nak sepak2 je)

sebenarnya nak menceritakan betapa sikit je masa yang tinggal untuk aku..assignment sangat banyak..sampai xtahu macam mana selesaikan satu persatu..aku kena mengemis masa ni..tolonglah yang Esa..permudahkan segala urusan2 ku dan jauhi aku dari sifat2 lalai..amin.

ni antara list assignments yang perlu disiapkan :

1. politik individu (cuma tinggal nk wat presentation-individu)

2. bola tampar (buku log in English-dalam proses menyiapkan) & artical review (still searching tajuk yang sesuai)

3. edu (pengurusan pembelajaran)

4. penduduk

hope dapat selesaikan semua kerja dengan berjaya n details..sekian terima kasih :)

*senyum untuk memotivasikan diri*
(stress dilarang)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...