Mereka yang BEST

Friday, March 12, 2010

5years 5months 5weeks or 5days??

apa kena dengan tajuk di atas tu ya? apa maksudnya? actually dah lama xupdate blog ni..ibarat 5years lamanya eh..eh..5days tu je..kebizian melanda diriku lately..xsempat nak update this blog..sekarang aku mempunyai masa untuk bercinta dengan ini belog..banyak aktiviti aku semenjak 2 menjak ni..memang letih dan xcukup tidur :(..aku bizi dengan assignment yg belambak, meeting uklk, latihan tarian kipas, terpaksa berulang alik ke pekan (3hari berturut-turut bertandang ke pekan iaitu sehari 2kali..jumlah semua 6kali) sob3x...semuanya atas urusan baju dari baju jubah housemates yang nak di alter sehinggalah membeli baju kebaya yang 10helai semuanya dan di alter juga untuk dipakai pada persembahan tarian kipas malam simfoni kasih dan kebudayaan..AT58.

aku sangat letih...sehinggakan didalam kelas aku tertidur dan xdapat menumpukan perhatian..huhu. kat mana2 pun aku boleh tertidur..tapi sekarang baru lah dapat rest lama sikit. boleh tidur lama2 cover untuk seminggu punya xcukup tidur huhu..apa2pun keletihan ini terubat apabila team tarian kipas kami berjaya membuat persembahan pada malam 10mac tu..terima kasih kepada semua ahli kumpulan feng shan ni..kita semua telah bertungkus-lumus dan sanggup mengeluarkan duit sendiri untuk beli materials..(baju+kipas) yang harganya RM****.

*enjoy looking all the pics below :)*




feng shan




kami lagi



dan lagi





lagi sekali
*iqa senyum jek sepanjang persembahan baguih2*


finally..done!!!

macam mana? ok x? kepada sesiapa yang ingin menempah kumpulan ini untuk apa2 majlis bolehlah menghubungi talian bebas tol 019- haha..mengarut sudeyyyy..:) ouh..sebelum terlupa..mesti korang tertanya-tanya apa maksud "feng shan" kan..menurut kamus dewan edisi ke-3..ekekek..jangan nak kelentong yer cik azie oiii..huhu. ok2..siyes ni, feng shan merupakan perkataan daripada bahasa cina yang bermaksud "kipas". so..faham murid2?? =p..ok, sampai disini saja entri kali ni..babai~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...