Mereka yang BEST

Saturday, December 11, 2010

Jenaka malam yang aku tak sengaja..:D

Selamat kemalaman peeps..

rasa masih belum mengantuk dan semangat berblog tinggi. Ni la keja aku hari2..padahal aku kena fikir pasal tajuk tesis lagi untuk semester depan. Terok betui ini budak! Lempang nak?! wuwuwuwuwu....merengek-rengek kecil terus cari bantal lajulaju dan peluk sambil isap ibu jari..hohoho :p

ermm tetiba teringat peristiwa semalam antara aku dan anak buahku nabil yang banyak cengkadak. Baru berumur 3tahun 4bulan tapiiii.........fizikalnya da mcm budak 4 5 tahun ..

Ni kes pasal aku goreng telo telur buat telur dadar, anak buah aku yang nabil dok tengok aku dari 1st sampailah siap telur dadar tu. Bila aku dah angkat telur tu dari kuali, heh...boleh pulak dia bising2 suruh aku goreng lagi. Haih budak ni, demand betul la...aku buat tak layan je...

dialog aku dan nabil ~ ~

aku : eh nabil gi tengok tv la...kat sini panas nanti minyak panas terpercik nantiii....

nabil : taknak......

aku : ishh, ok...da siap.

nabil : aaaaaaaaaa....acu goleng lagi..goleng lagi..aaaaa...(merengek-rengek)

aku : adeh! nanti yang ada tu tak habis nanti...

nabil : ahh..goleng jugak!

aku : ishhh, takyah..takyah..buat apa nak goreng lagi. Telo kamu ada (oppsssss tergelak kecil dalam hati)



hahahahaa...tak sengaja aku boleh terkeluar ayat tu..maap yer kawan2 :p..


nabil yang banyak songeh but i luv him..:)
puting dia masih tak boleh dipisahkan lagi..

sekian sahaja lawak jenaka malam ni..Hokeh jom tido ^_^

6 comments:

Halia Kentang @ Annpaan said...

haahahaha
oit..
melucah
mecawottt
nabil phm x?

Lily Al-Jamilullail said...

kahkahkah..die trus blahhh..hihihi

adan said...

nabil tak paham papu pown.. hahaha..
saiko punya macik... haha

Lily Al-Jamilullail said...

adan : heheh, xpe kcik lg :p..mkciknye xsngaje lorh..:))

aLya maNip said...

uishh..seb bek nabil x paham.heheh :-)

Lily Al-Jamilullail said...

2la..kalo phm mau die plak ikut cth mkciknye ni :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...