Mereka yang BEST

Tuesday, April 6, 2010

bestfriend forever n ever


huhu..macam2 aksi



love this one..dah lama xpose sesama dengan zafi :)


S.A.H.A.B.AT


Peristiwa ni berlaku semalam selepas habis taklimat ROS kami balik kemudian singgah di Galeri Seni sebab ada Pameran Lukisan daripada pelajar2 STPM yang ambil subjek seni. Memang menggagumkan lukisan2 mereka semua..tapi xbanyak ambil gambar lukisan pun sebab teruja ambil gambar sendiri dengan kawan2..thanks to zafi sebab guna kamera handphone beliau hik88. Tengoklah gambar2 di atas tu..memang posing sakan..

sebenarnya dah lama tidak bergambar dengan salah seorang sahabat saya..nama beliau "zafi". Kan zafi kan?? dah lama xbergambar sesama..so dapat peluang kita poses sakan...hik88. Memang best macam2 aksi ada..:)

2 comments:

Chocolate Marshmallow said...

hahaha...ptt la..aku pelik knpe byk pics aku ni..rupe2nye appreciation from u 2 me...<3 u la..

merpati putih said...

hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...