Mereka yang BEST

Thursday, May 13, 2010

masak memasak

Pagi-pagi dah keluar pergi pasar pagi macam dah berkeluarga la pulak rasanya hek88..agaknya nanti dah kahwin macam ni la kot..kena pergi pasar pagi. ouh...xnak2..nak suruh my hubby la yang pergi pasar pagi..huhu. Pergi pasar bersama sahabat yang selalu bersama kehulu kehilir kalau pergi kemana-mana (ann & mima).

Pergi pasar beli barang2 untuk memasak 6hari punya. hurmmmm...sangatlah mahal ayam sekor sampai rm15. lari budget sikit tadi. budget rm30 je..tapi terlajak sebab harga ayam tu. Hurmm xpela yang penting sekarang hari2 dapat makan mewah..hik88

Ahaa..menu kiteorang selama 6hari duduk di rumah sewa dah pun dirancang oleh kami. huhu...

1. Tomyan
2. Sup ayam
3. Ayam masak kurma
4. Paprik ayam
5. Ayam kicap
6. Ayam masak merah

Menu hari yang pertama : tomyam ayam









Menu hari yang ke-2 : sup ayam







Menu hari yang ke-3 : Paprik Ayam + sayur







3 comments:

Chocolate Marshmallow said...

untunggggggggggggggg ur hubby dpt wife mcm ni..msk sdap2 ye yg!!!!!

merpati putih said...

hehehehe...

ye...i nk hubby i chubby2 cket..skrg ni die krus sgt.hhe

Chocolate Marshmallow said...

bguss!!!!! hak88

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...